dinsdag 22 februari 2022

Nog een keer mixen en matchen met Sale-A-Brationproducten - Met Kijkkast Live Video


Een poosje geleden was er weer een gezellige Kijkkast Live op de Kijkkast Facebookpagina! Dat is zo leuk om te doen! In deze blogpost vertel ik wat we die keer maakten en kun je de videoregistratie terugvinden!
Gewoonlijk laat ik de volgers van mijn fb pagina kiezen welke set ze graag willen zien in de volgende Kijkkast Live! Deze keer deden we het echter anders! Er werd niet gekozen, maar ik ging in deze Kijkkast Live volop combineren en mixen met allerlei producten uit de Sale-A-Brationfolder!

De Sale-A_Bration duurt nog zes dagen, dus geniet er van, zolang het nog kan!



Het was leuk om op deze manier te mixen en te matchen, om te laten zien wat deze producten zijn, en wat ze kunnen, en om inspiratie te delen met deze prachtige producten, die je nog tot eind september gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!*

*Klik HIER als je meer wilt weten over de Sale-A-Bration!*

Hier en daar gebruikte ik ze samen, soms op een onverwachte manier, maar ook combineerde ik de Sale-A-Brationproducten met een aantal items uit de Mini Catalogus en uit de Jaarcatalogus. Er is ZO veel mogelijk!



Het leverde vijf heel verschillende kaarten op, voor verschillende gelegenheden, en in uiteenlopende stijlen. Hier en daar gebruikte ik ook items op een leuke, onverwachte manier of een niet voor de hand liggende combinatie.

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket of het papier te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met in dit geval dus de verschillende Sale-A-Bration items!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!



Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Het is een uitgebreide video geworden, ik deel heel veel tips en laat alle stappen uitgebreid zien!

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

VIDEO:



Als eerste maakte ik een (volgens de kijkers) verrassende kaart met de Sale-A-Brationset Island Vibes!
En hiervan had ik ook meteen een variant gemaakt.









Met deze kaarten laat ik o.a. zien hoe je deze set kunt gebruiken om mooie "tropisch"getinte achtergronden te maken. Deze set heeft superleuke mogelijkheden!

Bij de tweede kaart bleef ik een beetje in het zomerse thema, met een frisse Slimlinekaart.






Bij deze kaart combineerde ik maar liefst drie Sale-A-Brationitems! Island Vibes, Awesome Otters en Speciale Momenten! De schattige otter piept tevoorschijn om je gedag te zeggen. Kiekeboe!

Ook de volgende kaart was een Slimline model. Die zijn ook zo leuk om te maken! Deze keer heeft de kaart een beetje een retro-uitstraling!






En hier combineerde ik twee Sale-A-Brationsets met elkaar! Zowel het prachtige papier (Daffodil Afternoon DSP) als de stempels (Driving By)zijn te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro. Ik kleurde de volkwagenbusjes in kleuren die natuurlijk bij het mooie papier passen.

Als laatste gooide ik het over een heel andere boeg met de set Calming Camellia, deze prachtige set is een Sale-A-Bration Hostess set. Deze bijzondere stempels vroegen om een speciale kaart.
Een kaart met een complimentje!









Het leverde deze Gatefoldkaart op met driedubbele teksten en een verrassende binnenkant. Mooi in deze blauwtinten. Deze kaart viel bijzonder in de smaak bij de kijkers en ik weet dat diverse dames de kaart willen gaan namaken. Leuk! En met deze set is het heel makkelijk om een mooi effect te krijgen!



In de video laat ik alle gebruikte producten zien, en je kunt ze ook allemaal terugvinden in de lijst van gebruikte producten onderaan deze blogpost! Je herkent ze aan de toevoeging (SAB).

Vergeet niet dat de Sale-A-Bration nog maar enkele dagen duurt. Aanstaande maandag 28 februari is e allerlaatste kans om van deze geweldige actie te profiteren! Ik doe die avond nog een laatste meebestelling.

Ik gebruikte tijdens deze Live maar liefst vijf stempelsets  en twee soorten designpapier uit de Sale-A-Brationfolder.  Allemaal gratis verdiende producten dus. 

Wil je meer ideetjes met Sale-A-Brationproducten? Kijk dan eens HIER voor mijn andere Kijkkast Live met Sale-A-Brationproducten! of HIER voor nog wat voorbeelden!

Hoe tof is dat!
Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, binnenkort is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Je vindt me dan HIER!
Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien: abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Island Vibes (SAB), Speciale Momenten (SAB), Awesome Otters (SAB) Driving By (SAB) Calming Camellia (SAB)
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Coastal Cabana, Dafodil Delight, Granny Apple Green, Soft Sea Foam, Evening Evergreen, Mint Macaron, Flirty Flamingo, Balmy Blue, Misty Moonlight,
             DSP: Sunshine & Rainbows DSP (SAB), Daffodil Afternoon DSP (SAB)
Inkt: Evening Evergreen, Coastal Cabana, Daffodil Delight, Memento Black, Pool Party, Granny Appe Green, Misty Moonlight, Night of Navy
Dies: Layering Circles Dies, Amazing Thanks Dies
Ponsen: Cloud Punch, Banners Pick a Punch
Stampin'Blends: Crumb Cake, Gray Granite, Petal Pink, Color Lifter, Flirty Flamingo, Mint Macaran, Daffodil Delight, Basic Gray, Basic Black
Embellishments: Chevron Weave Ribbon Evening Evergreen, Bakers Twine Essentials Pack, Iredescent Rhinestones Basic Jewels, Fine Art Ribbon, Metallic Pearls, Simply Elegant Trim, Denim Ribbon, Pastel Pearls
Tools:Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Post-Its, Paper Snips


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 28 februari om 19.00 uur (LAATSTE SAB meebestelling!)
Maandag 7 maart om 19.00 uur




De Kijkkast-FEBRUARI-actie: Gebruik de actuele hostcode R2ERKYUS
en ontvang bij een bestelling vanaf 95 euro 
nu gratis een pakje Bleu Adhesive Backed Gems twv 9,75 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Het grootste stempelfeest van het jaar!
Sale-A-Bration, 4 januari-28 februari
Het grootste stempelfeest van het jaar!
Kies GRATIS producten uit bij je bestelling! 
Klik HIER voor alle info!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
*****Tijdens de Sale-A-Bration mag je bij dit alles 
tijdelijk ook nog twee gratis stempelsets naar keuze uitkiezen!****
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:



Wil jij de nieuwe catalogus, SAB brochure en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! Meld je NU aan!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!