zaterdag 17 oktober 2015

Waterleliedoosje...(kijk eens met andere ogen naar....#2)

Een poosje geleden liet ik wat vrij klassieke voorbeelden zien met de stempelset Reason for the Season, en ik vertelde toen al dat er nog veel meer mogelijk met deze set!

In plaats van Rood en Kerstachtig zoals hier.......



kun je ook een totaal andere kant op......

Hier heb ik bijvoorbeeld een zachte kleur gebruikt, Soft Sky...



Ik heb het doosje (Tiny Treat Boxes) en de witte "belly band" bestempeld met de "inkleurstempel" voor de kerststerren. Je herkent er zo eigenlijk geen kerstster meer in en het is heel decoratief.

Door de bladeren niet te vouwen maar te krullen (met behulp van een bonefolder) zien ze er ook weer  heel anders uit.


Ook heb ik voor de rozetten hier geen viertallen aangehouden, wat typerend is voor de kerstster,,  maar heb ik in ongelijke aantallen gewerkt. En er zijn extra lagen toegevoegd.

De binnenste blaadjes heb ik van Glimmerpaper gemaakt en helemaal in het midden heb ik een hartje gemaakt met Whisper White en de Petite Petals Pons. In het midden daarvan zit een glinsterende Rhine Stone. En dan komt het zilver nog een beetje terug in het lint.

Best een beetje een sprookjesachtig doosje is het geworden. Ik vond het leuk de materialen weer heel anders te gebruiken. Zo haal je veel meer uit je spulletjes en het is ook gewoon ontzettend leuk om steeds weer nieuwe dingen te bedenken. Dat houdt het spannend ;o)

Deze bundle is dus duidelijk niet alleen geschikt voor kerstprojecten. Dubbelleuk dus!!! En er kan nog veel meer! Ik ga zeker proberen jullie nog meer te laten zien!

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Reason for the Season
Inkt: Soft Sky
Doosje: Tiny Treat Boxes
Papier: Cardstock: Soft Sky, Whisper White, Glimmer Paper Silver
Pons: Festive Flower Builder Pons, Petite Petals
Embellishments: 1/8 inch ribbon Silver, Rhine Stone Jewels
Tools: Bone Folder, Paper Snips, Stampin'Trimmer
En verder: Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Tot Snel!
Annette

*** Kijkkast-oktober-aanbieding: Ontvang GRATIS producten/kadoos bij je bestelling! Lees HIER hoe!


Meer mogelijkheden benutten van je materialen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!