woensdag 4 februari 2015

Supercreatieve Weekly Deals en de Kijkkast Weekactie van deze week!





Deze keer spelen de Weekly Deals in op de huidige trends. Het leuk van Stampin'Up! is dat de materiaen zowel tijdloos zijn als inspelend op de tijd en op de trends. Het fijnste is dat je alles zo heerlijk kunt mixen en matchen en er zo je eigen combinaties mee kunt maken!

Goud en metallics zijn nog steeds helemaal HOT, en zijn met mate toegepast een geweldige toevoeging op je maaksels! Het Gold 1/8 inch ribbon is glanzend gouden lint dat zich ontzettend soepel en makkelijk laat strikken. Mooi smal met een fijn stikseltje afgewerkt! Prachtig!

Het Silver Foil Sheet is stevig en glanzend en ook ideaal om te verwerken in doosjes, of om er uit te stansen. Het is uitstekend te bewerken! Er zijn enorm veel verrassende creatieve mogelijkheden mee! Ik organiseer graag op verzoek een inspirerende workshop met dit materiaal!

Ik hoef vast niet meer te vertellen hoe enthousiast ik ben over de Blendabilities! Deze week is de geweldige paarse kleur Wisteria Wonder in de aanbieding! Een mooi begin of een mooie aanvulling op je verzameling! Je hebt vast al gezien dat je nu ook via de Sale-A-Bration aan sets van deze geweldige alcoholmarkers kunt komen. Ik help je met alle plezier om een mooi startpakket samen te stellen waarbij je een gratis set Blendabilities kado krijgt! Zo kun je gebruik maken van deze Weekly Deal EN van de Sale-A-Bration! Er wordt gewerkt aan een blogpost met veel informatie over deze prachtige markers, en in de AGENDA vind je een workshopserie waarin we diverse nieuwe technieken en mogelijkheden met de Blendabilities gaan doen!

Wat ook al zo'n leuk product is , is de set Fun Frames Embossing folders. Deze zijn op diverse manieren te gebruiken, te veel om hier zo even op te kunnen noemen. Houd je van VIntage, Collagestijl. Mixed Media of Klassiek? Dan is dit een geweldige set frames! Houd je van strak en simpel? Ook dan is een frame een prachtige eye catcher! Het is maar net hoe je de frames toepast! Hier even een iets duidelijker plaatje van de set:


Volgende aanbieding is het Tangelo Twist Cardstock. Dit is een van de allernieuwste in-colors en alhoewel ik niet vaak een oranjetint pak is dit zo'n diepe en warme kleur dat hij al heel snel tot mijn favorieten is gaan behoren en het nu veel vaker gebruik! Hij is geweldig in combinatie met de andere Incolor kleuren van deze serie! Met name met Lost Lagoon!

De voorbeelden die ik met deStriped Scallop Thinlits Die gemaakt heb werden hier door gasten en klanten vaak vol verbazing bekeken. Het is een prachtige grote die/stans om achtergronden en versieringen mee te maken. Hij is heel erg leuk om uit een lekker fel kleurtje te stansen en dan op een contrasterend ondergrond te verwerken. Met een beetje fantasie zie je er ook watergolfjes in....Zelf gebruik ik deze die ook graag om grungy of vintageachtige effecten te maken. Een geweldige stans die nu echt heel erg afgeprijsd is!

De digitale kit van deze week stelt je in staat om op eenvoudige manier een leuk couponnenboekje te maken dat je kado kunt geven. Ideaal voor een jarige, bruiloft, moederdag of vaderdag, met dan natuurlijk toepasselijke teksten om op de tegoedbonnen te zetten. Digitaal gaat dat heel makkelijk!

Last but not least hebben we dan ook nog die supervroljke Tag A Bag Accessorykit! Vergis je niet, deze kit is voor heel veel meer te gebruiken dan alleen voor het versieren van kadodoosjes, -tasjes of -zakjes! Ik heb hem zelf eigenlijk gekocht om te gebruiken op kaartjes en ook voor mijn project Life boek pak ik ze regelmatig! De set is heel erg uitgebreid! Je vindt in deze set maar liefst 10 grote basic tags in vijf kleuren, (twee van elke kleur), Ook tien medium tags waar je bijvoorbeeld een tekst of afbeelding in kunt stempelen, 5 zelfklevende striops voor bijvoorbeeld decoratie, tien binderclips in bijpassende kleurtjes( die vormen ook weer geweldigekaartenstandaardjes, clipboards etc) en dan ook nog een grote klos (18,3 m)Whisper White Thick Bakers Twine! De kits van Stampin'Up zijn echt zeer uitgebreid en veelzijdig te gebruiken en dus echt aanraders!

Natuurlijk zijn alle Weekly Deals weer te gebruiken om aan het bestelbedrag te komen waarbij je een gratis product uit de Sale-A-Brationfolder mag kiezen!

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen kun je altijd vrijblijvend even contact met me opnemen.

WEEKACTIE BIJ DE KIJKKAST

Aankomende maandag is het weer (mee-) besteldag, en omdat we deze maand drie jarige kinderen hebben hier in huis, maken we er een extra feestje van. Deze week krijg je bij je bestelling vanaf 60 euro een leuk en heel erg bruikbaar product kado bij je bestelling! Dit is natuurlijk bovenop je sowieso al gratis uit te kiezen Sale-A-Brationkado! Heb je de prachtige productenfolder al gezien/ Je vindt hem rechts in de kantlijn. Een papieren exemplaar kun je ook bij mij verkrijgen. De extra weekaanbieding geldt tot het komende bestelmoment op maandagavond 9 februari a.s.

De komende tijd zal ik een aantal Sale-A-Brationkadoos eens flink in het zonnetje zetten, en er komen nog een aantal SU-perleuke nieuwtjes aan! Tot snel!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!