maandag 26 juli 2021

Treat Yourself! : Kliederige kaart met Sweet Ice Cream!

Een van de aangename bijkomstigheden van de zomer is de grote keuze in-, en het toch iets vaker dan anders, consumeren van IJSJES!


Als wij een dagje uit gaan, vinden wij het dan ook heerlijk om onderweg ergens zo'n echt lekker, goed, versgemaakt ijsje te eten. 

Liefs bij zo'n echte ijssalon waar ze allerlei bijzondere smaakjes hebben!

Ons hele gezin houdt er van!


En het valt dan ook niet mee om de ijscowagen met versgemaakt ijs, die regelmatig bij ons in de straat komt, te weerstaan... maar we doen het toch maar...

Die romige zoete tractatie zit nu eenmaal ook vol calorieen....


Maar het mooie, zomerse weer, en die gezellige tinkelende ijscowagen  inspireerden me dus wel om weer eens die superleuke stempelset Sweet Ice Cream er bij te pakken!


Die is immers te leuk om ongebruikt in de kast te laten staan, en de set zorgt altijd voor vrolijke kaartjes! Daar kun je er nooit te veel van hebben!

De set heeft een supermooi watercolour effect, dus dat maakt het resultaat altijd net nog iets mooier!

TIP: Als jij de ijsjes ook zo leuk vindt:
  • Dan vind je >> hier << meer (soms heel onverwachte) inspiratie met deze set, 
  • En voor uitgebreide tips en tricks is deze >> video << die ik er mee maakte misschien ook leuk om eens te bekijken!


Deze keer stempelde ik drie ijsjes, in echte zoete ijskleurtjes, in een paar van mijn lievelingssmaakjes:

 Aardbei, banaan en pistache



Met de Ice Cream Cone Builder pons maak je er na het stempelen in no time schattige ijsjes van!


Het enige nadeel van ijsjes in de zomer  is dan weer dat je zo'n ijsje vaak snel moet op eten omdat het anders razendsnel smelt. Het wordt dan al snel een kleverige boel, maar hahaha, dat hebben we er natuurlijk graag voor over ;o)

Het leek me daarom leuk om met de drie ijsjes een echt klieder-kaartje te maken. 

Ik maakte een Smudgy achtergrond met dezelfde kleuren als ik voor de ijsjes had gebruikt! Hiervoor  gebruikte ik een heel eenvoudig trucje om deze achtergrond te maken. Ik leerde deze pas aan een groep dames die bij de Kijkkast een Artsy workshop volgde, en wat geeft het altijd een gave resultaten! Het zelfde techniekje paste ik ook toe op het tussenlaagje achter het centrale paneel.

Ook het losjes gedoodlede randje dat ik rondom het paneel tekende met een Basic Black Stampin'Write Marker draagt bij aan de look van de kaart, en.... hierdoor komt ook het zwart van de gestempelde tekst weer even terug.

De indeling van deze kaart kwam van deze leuke Sketch#495 van Freshly Made Sketches! Het is altijd leuk om aan zo'n schets je eigen interpretatie te geven.


Een paar Artistry Blooms Adhesive Backed Sequins zorgen voor een subtiel glimmertje, tussen al het gekleef ;O)

Zo met al die kleine elementen maak je de sfeer compleet!


Alhoewel het een lekker eenvoudige kaart is geworden, is er toch genoeg te zien. Dit is een ideaal kaartje voor zomaar, voor een vriendin, een jarige, of om bijvoorbeeld een kadobon in te stoppen.

Dat het kaartje geheel calorievrij is, is mooi meegenomen... Hiervan mag je er elke dag wel eentje ;o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels Sweet Ice Cream
Papier: Cardstock: Shimmery White, Blushing Bride, So Saffron
Inkt: Blushing Bride, So Saffron, Soft Sea Foam, Crumb Cake, Memento Black
Pons: Ice Cream Cone Builder Pons
Embellishments: Artistry Blooms, Adhesive Backed Sequins

Tot snel!
Annette!

P.s. Wat leuk! Met deze kaart ben ik Princess of Clean geworden bij Freshly Made Sketches, met het volgende commentaar: Jacquie’s Choice: Annette’e great inky rainbow background and touch of shine caught my eye first - love how it sets off the sweet cone trio! Congrats!






Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 26  juli om 19.00 uur
Maandag 2 augustus  om 19.00 uur




De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode AYM6NKV4
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Matte Black Dots twv 8,50!


TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Tot en met 2 augustus, 15 procent korting op geselecteerde soorten DSP
Klik HIER voor alle info!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


1 opmerking :

  1. I adore the smudgie background you created for these fun ice cream cones! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!