donderdag 12 oktober 2017

Zomerse bloemen in herfstkleurtjes, met Boeket vol Goede Wensen

* Yes! De Kijkkast Workshopdag is geheel VOL geboekt*


Het is weer Clubweek bij de Kijkkast! Dat wil zeggen dat er deze week op woensdagmorgen, donderdagavond en vrijdagmorgen weer een Kijkkast Clubworkshop is. Zojuist heb ik de tafel voor de avondworkshop leeggeruimd. Wat was het weer een superleuke leerzame en gezellige avond! ( haha, we hebben veel te veel gelachen ) En hoera.... morgenochtend mag ik weer! ;o) 

Elke maand is er weer een nieuw onderwerp. Vaak een techniek en soms iets anders. Er kunnen overigens ook altijd wensen of ideeen aangegeven worden door de Clubleden. Vandaag laat ik jullie een kaart zien die we een poosje geleden maakten. Heerlijk herfstig is ie deze keer!


Mocht je overigens geinteresseerd zijn in deze clubworkshops en de vele exclusieve voordelen die er bij het lidmaatschap horen heb ik trouwens goed nieuws. Door wat verschuivingen zijn er in de vrijdagochtend groep twee plaatsjes vrij gekomen en in de woensdaggroep ook eentje! Heb je dus zin, laat het me weten, dan kun je vanaf volgende maand meedoen. Het zijn allebei zeer gezellige groepen en het zijn dan ook altijd, ondanks dat we ook echt hard werken, superleuke uurtjes!

Wil je meer weten, ga dan maar even naar de Club-Info-Pagina. Je bent van harte welkom om je aan te sluiten! In de Clubgrroepen is inmiddels een vriendschappelijke sfeer ontstaan. Je ziet de mensen dan ook genieten...Zo leuk vind ik dat!!

Voor deze kaart gebruikte ik een van de vele Faux Tiles techniekjes die er zijn. Voor deze variant breidde ik de techniek uit met wat reverse masking om de tegeltjes wat extra accenten te geven.



De Stempelset Boeket Vol Goede Wensen heb ik deze keer eens met herfstkleuren gecombineerd en dat geeft meteen de set een heel andere sfeer. Gewoonlijk ben ik snel geneigd om hier vrolijke, zomerse kleuren bij te gebruiken, maar de stempels passen zich altijd heel makkelijk aan, dus doen het ook hier prima op!

Met de bijpassende Bouquet Bunch Framelits Dies kun je bovendien alle onderdelen uit de set heel makkelijk uitstansen. Ideaal dus! ;o) Hier maakte ik de twee takjes er mee en ook het bloemetje.
De set zit vol met schitterende teksten, en dan ook nog in het Nederlands(!!!) dus je begrijpt dat die in mijn mandje met favorieten staat! Ik pak ze zo vaak! Hier heb ik de tekst uitgestanst met de Layered Ovals Framelits Dies en deze heb ik verhoogd opgeplakt. Schattig toch, dat schulprandje!

Aangezien het paneel best de aandacht trekt heb ik de rest van de kaart rustig gehouden. BIjpassende kleuren en een mooi stukje Linen Thread zijn gewoon precies genoeg.

Een kaart voor een lieve vriend of vriendin. Ik ben zo blij dat ik ze heb, die vriendschappen, en nog wel een paar hele goede, hechte, echte...... Dus een kaartje sturen, om te laten weten dat ik blij met ze ben... dat mag best wel eens af en toe! 

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Boeket vol goede wensen
Papier: Cardstock: Crushed Curry, Chocolat Chip, Cajun Craze, Whisper White, Always Artichoke,                                  Sahara Sand
Inkt: Crushed Curry, Cherry Cobbler, Pumpkin Pie, Always Artichoke, Calypso Coral, Chocolat               Chip
Dies: Bouquet Bunch Framelits Dies, Layered Ovals Framelits
Embellishments: Linen Thread
Tools: Big Shot, Stampin'Pierce Mat, Stampin'Trimmer, Bone Folder, Stampin'Sponges, Sponge Daubers, Die Brush
En verder: Fast Fuse, Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette



NIEUW! De Kijkkast Stempel-Workshopdag!
Een creatieve heerlijke dag vol stempels, workshops, technieken, inspiratie en meer!
Klik {HIER} voor alle informatie!

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:

Maandag 16 oktober om 19.00 uur
Maandag 23 oktober om 19.00 uur
Maandag 30 oktober om 19.00 uur




Actie voor de hele maand oktober: 
( Klik HIER voor de details)




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS




1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!