dinsdag 31 oktober 2017

Herfstige Pompoenen en de Color-Capturetechniek D-INKT!-sdag#59

Daar ben ik weer! Het zijn drukke dagen geweest, met o.a. de online workshop ( van de Workshopdagactie) die ik heb gemaakt, diverse workshops die ik heb gegeven (ik heb weer genoten!!)  en de nieuwe Stampin'Blends-workshops waar ik jullie morgen meer over zal vertellen! Genoeg leuks op komst!!!

Helaas heb ik daardoor niet zo veel blogposts geplaatst als ik zou willen... maar goed, dat maak ik in de komende tijd weer helemaal goed ;o) Maar nu eerst snel naar mijn D-INK!-sdagkaart!


Het is deze keer een herfstige kaart geworden. Herfstige kaarten hebben vaak van die mooie warme natuurlijke kleuren. En dat maakt dat ze voor zo veel gelegenheden geschikt zijn!
Wat opvalt aan deze kaart zijn natuurlijk allereerst de pompoenen. Je hoeft niets met pompoenen, Halloween ed te hebben om enorm veel plezier te hebben van deze stempels. Kaartjes als dit doen het prima als mannenkaart, maar ook als bedankkaart, beterschapskaart, zomaar-kaart, steuntje-in-de-rug-kaart of verjaardagskaart, om maar eens wat te noemen!

Het leuke vind ik zelf de combinatie van gestempelde pompoenen en de opengewerkte grote pompoen en de takjes. Stempels en dies komen uit een prachtige bundel: De Pick A Pumpkin stempelset en de Patterned Pumpkin Thinlits. En natuurlijk kun je hier mee ook lekker creatief te werk gaan en lekker andere kleuren nemen!

De andere blikvanger van deze kaart  is de achtergrond. Hiervoor heb ik een superleuke achtergrondstempel gebruikt, namelijk de meer dan kaartgrote: Treerings! Daarmee maak je gave rustieke maar dus ook lekker creatieve achtergronden. Op dit voorbeeld heb ik de Color Capture Techniek gebruikt, in combinatie met de Treerings stempel waardoor de mooi verlopende kleuren te zien zijn. Deze techniek hebben we laatst gedaan tijdens een van de Kijkkast Clubworkshops waarin we elke keer nieuwe tips, trucs en technieken leren. (Mocht je meer willen weten over deze supergave Club, dan kun je VIA DEZE LINK alle informatie vinden)


Door overal de kleuren terug te laten komen, maak je er een mooi kloppend geheel van. Rustig en toch kleurrijk!

Ik merk dat ik in deze tijd van het jaar graag naar zulke kleurtjes grijp....

Alle losse onderdelen heb ik een beetje geschikt tot ik tevreden was en toen pas vastgeplakt op de kaart. Voor de afwerking heb ik er nog een strik op geplakt dat ik maakte van het Natural Trim Gold. Dit past er erg leuk bij en is niet te overheersend aanwezig.

De tekst komt uit de Nederlandstalige set Recht uit het Hart... een topset die in mijn bakje met meestgebruikte stempels staat!

Voor jou van mij, was ook deze blogpost en ik hoop dat je het weer leuk vond om te lezen! Ik hoop je dan ook snel weer hier te zien bij de Kijkkast!

Tenslotte nog een laatste tip... De workshopagenda is weer aangevuld en bij de meeste workshops is nog maar een enkel plekje beschikbaar... Aarzel dus niet en meld je snel aan als je mee wilt doen!
Ik heet je heel graag welkom tijdens een van onze gezellige en leerzame stempelworkshops!

Wat heb ik gebruikt:\
Stempels: Pick A Pumpkin, Treerings, Recht uit het Hart
Papier: Cardstock: Always Artichoke, Cajun Craze, Soft Suede, Shimmery White, 
Inkt: Pumpkin Pie, Cajun Craze, Always Artichoke, Chocolat Chip, Versamark
Dies: Patterned Pumpkin Thinlits Dies,
Embellishments: Natural Trim Gold
Tools: Stamp-A-Ma-Jig, Stampin'Spritzers, Sponge Daubers, Stampin'SPonges, Big Shot, Embossing Buddy, Heat Tool, Die Brush

Tot morgen!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:

Maandag 6 november om 19.00 uur
Maandag 13 november om 19.00 uur
Maandag 20 november om 19.00 uur





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!