donderdag 26 oktober 2017

Faux Tiles techniekje met Oh So Eclectic

 Dat was een bijzonder weekje!

Allereerst natuurlijk was daar de Kijkkast Stempel-Workshopdag! Wat was het fantastisch! Ik ben eerlijk gezegd nog steeds aan het bekomen van de dag! En dat bedoel ik dan zeker in POSITIEVE zin! Ik zit nog steeds een beetje op die roze Workshopdag-wolk ;o) Een verslag met foto's volgt nog! Vervolgens was ook de Bloghop met mijn eerste You Tube Video'svan afgelopen zondag helemaal leuk. Fantastisch zoveel reacties als er zijn binnen gekomen! Inmiddels ben ik al weer aan het video-en, want de Online Workshop van de speciale Actie van afgelopen zaterdag gaat binnenkort in de lucht, voor iedereen die met de actie meedeed. Zo kunnen zij met hun gratis stempelset en workshopkit aan de slag!! Echt superleuk om te doen!

Maar hier is eerst weer even een kaart hier op mijn blog..., een lekker Hollands blauw geheel is het geworden ;o)

 Deze keer heb ik een eenvoudig Faux Tiles techniekje gebruikt. Met behulp van je Stampin'Trimmer of je Simply Scored Scoring Tool kun je heel makkelijk deze techniek doen.



 Deze keer deed ik dit met de kleur Dapper Denim, en met die kleur doet het al snel denken aan Delfts Blauw ;o)


 De blad Stempel van de set Oh So Eclectic blijkt zich prima te lenen voor deze techniek. Het is namelijk een mooie "bold"stempel.

 In combinatie met licht sponzen geeft dit een leuk effect! 


Het leuke label komt uit de set Label me Pretty. Deze is lekker makkelijk uitgeponsd met de Pretty Label Pons. Zulke ponsen zijn ideaal. Je pakt ze snel, het werkt makkelijk, en het ontwerp is veelzijdig en tijdloos. Zeker samen met de stempels een veel en graag gebruikt product in mijn kast!

De tekst komt uit de set Boeket vol Goede Wensen. Een Nederlandstalige set met heel veel ontzettend bruikbare teksten!

Ook hier heb ik licht gesponsd en het label gemat met nog een laagje Dapper Denim. Zo steekt het wat meer af bij de ondergrond.

Het "Oud-Hollandse"effect wordt nog eens benadrukt door het witte "kantje"dat onder het tegelplateau uitpiept. Dit maakte ik met de Decorative Ribbon Border Punch. Ht deed me denken aan de kastrandjes die men vroeger in de servies- en linnenkast had!

Tenslotte maakt het smalle witte lint, met een lekker royale, nonchalante strik er in, het helemaal af!

Het is altijd zo leuk om van alles te combineren en zo je eigen sfeertje te maken! Juist dat steeds op een nieuwe manier uitproberen en bij elkaar zoeken gaat mij nooit vervelen! Het blijft zo altijd nieuw. Ook met stempels en andere spullen die je al jaren in de kast hebt. Daarom is stempelen ook zo'n supergave hobby!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Label me Pretty, Oh so Eclectic, Boeket vol Goede Wensen
Papier: Cardstock: Dapper Denim, Thick Whisper White, Whisper White
Inkt: Dapper Denim
Pons: Decorative Ribbon Border, Pretty Label
Embellishments: 1/8 inch Sheer Ribbon Whisper White
Tools: Stampin'Trimmer, Stampin Sponges, Paper Snips
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 30 oktober om 19.00 uur
Maandag 6 november om 19.00 uur
Maandag 13 november om 19.00 uur





Actie voor de hele maand oktober: 


( Klik HIER voor de details)



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!