maandag 20 juni 2016

Het is altijd PARTYTIME met deze "Party Pineapple!";o) Melige-maandag#1

Bij het zien van nieuwe stempels ga ik altijd al heel snel bedenken wat ik er allemaal mee kan, en soms kom ik dan op melige ideetjes.

Technieken, vintage en andere artistieke dingen vind ik geweldig, maar af en toe iets geks maken is ook leuk! ;o) Vandaar dat ik af en toe zo'n melige creatie zal plaatsen in de nieuwe rubriek:
Melige maandag, oftwel, voor onze engelstalige volgers: Silly Monday!

Je ziet hem werkelijk overal: De ananas! Op kleding, kantoorartikelen, kussens, tassen etc! En we hebben hem ook als stempel in de nieuwe Stampin'Up! Catalogus! Een bijna kaartgrote nog wel! Daar kan veel meer mee dan je in eerste instantie zou denken dus met een van die ideetjes ben ik aan de slag gegaan!


Aangezien we in deze maanden nogal wat jarigen hebben in onze omgeving besloot ik vandaag met deze leuke zomerse stempel een heuse Party-ananas te maken... Nou, dat feesten is gelukt! Hij heeft er zin in! ;o)



Kiekeboe!



Met de kleuren Emerald Envie en Crushed Curry heb je in ieder geval al een frisse en fruitige basis ;o)

De ananas heb ik om het hoekje laten kijken, dat geeft hem meteen al iets olijks!!


De melige Pineapple heb ik een  "personality" gegeven door wat producten en sets te combineren.   

De ogen doen natuurlijk wonderen... Deze maakte ik met stempels uit de set Playful Pals en deze heb ik uitgestanst met de bijpassende Pyramid Pals thinlits.

In het "haar"van de ananas heb ik wat confetti gedaan, welke ik simpel uitgeponst heb met de nieuwe Sprinklespons uit wat restjes cardstock. Ook heb ik een "slingertje" hiervan gebruikt voor de achtergrond om de tekst te accentueren. De tekst is gestempeld met een stempel uit de set Confetti Celebration...


De achtergrond heb ik met de spikkeltjesstempel uit de set Gorgeous Grunge een Confettieffect gegeven. En als laatste heb ik de kaart gemat op Basic Black Cardstock en vervolgens op de basiskaart geplakt van de kleur Emerald Envie. 

Een supermakkelijk kaartje dus, en zo leuk om te versturen ;o) Voor een jarige, maar ook als uitnodiging voor een leuk zomers feestje!

Ben je ook al "Ready to Party?"

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Pineapple, Playful Pals, Confetti Celebration, Gorgeous Grunge
Inkt: Emerald Envie, Crushed Curry, Basic Black
Papier: Cardstock: Whisper White, Basic Black, Emerald Envie, restje Crushed Curry
Dies: Pyramid Pals Thinlits Dies
Pons: Sprinkles
Tools: Papier Snips, Big Shot
En verder: Multi Purpose Liquid Glue, Stampin'Dimensionals

tot snel!
Annette

Vraag {Hier}je nieuwe Stampin Up! catalogus aan!

*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 20 juni 19.00 uur
Maandag 27 juni 19.00 uur

Dol op stempelen, en fan van Stampin'Up? Er is een manier om met korting je stempels te bestellen: Kom in juni bij ons supergezellige en fijne team en krijg 2 stempelsets naar keuze EXTRA bij de startpakket! Vraag mij gerust om informatie!

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Elke maand een origineel samengesteld pakket stempelproducten ontvangen?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)






4 opmerkingen :

  1. Zo'n vrolijk kaartje had ik nou net nodig op deze regendag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart! Supergrappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, supergrappige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij weet zelfs van zo,n rare ananas stempel mog iets te maken. Ik zag die stempel.en dacht wat moet je daar nu mee maken maar als ik dit zie denk ik wow wat geweldig gedaan.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!