dinsdag 15 maart 2016

Vier het feest mee met de Kijkkast-Feest-Tiendaagse!

Vandaag open ik met alle plezier de Kijkkast-Feest-Tiendaagse....
Wat dat nu weer is? En waarom?


Nou, hierom!
In deze periode vier ik namelijk DRIE persoonlijke verjaardagen...
*Ten eerste mijn Stampin'Up! verjaardag als Demo ( echt de allerbeste en -leukste stap die ik kon nemen drie jaar geleden, nog geen seconde spijt van gehad!),
* en daarbij ook nog ons huwelijksjubileum
* en mijn echte verjaardag, die beiden ook nog eens een "rond getal" zijn deze keer.  Reden genoeg om een feestje te vieren dacht ik zo! ;o)

En net zoals ik op mijn verjaardag graag familie en vrienden uitnodig, uitgebreid kokkerel, slingers ophang en er samen een leuke dag van maak, zo laat ik jullie deze keer ook flink meegenieten!


Image result for leven feestje zelf slingers ophangen

De komende tien dagen (15-25 maart)  komen er op dit blog tussen de creatieve zaken door ook andere leuke dingen voorbij: Buitenkansjes, speciale acties, weggeefjes, hebbedingen, gratis workshops en allerlei leuke kadootjes. Sommige acties duren slechts 1 dag of zolang de voorraad strekt, anderen duren de hele tien dagen! Kortom, zorg dat je up-to-date bent en goed de posts blijft volgen, want voorbij is echt voorbij!

Tijdens de hele Kijkkast- Feest- Tiendaagse gelden de volgende acties!

*Bij elke bestelling vanaf 25 euro krijg je een gratis creatieve verrassing kado, meteen te gebruiken bij je volgende projecten ;o)
*Bij je bestelling vanaf 75 euro krijg je een pak A4 cardstock GRATIS in een kleur naar jouw keuze twv 8,50 euro.
*Bestellingen vanaf 90 euro worden gratis naar je opgestuurd (binnen Nederland)
*Natuurlijk geldt ook nog steeds de Sale-A Brationactie, wat betekent dat je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis SAB-kado uit mag kiezen uit de speciale folders!

Maar er komt nog meer.... Check dus met regelmaat het Kijkkast blog, en als je zeker wilt weten dat je niets mist meld je dan aan voor de emailservice (rechts in de kantlijn) Je ontvangt dan een mailtje als er iets nieuws op het blog geplaatst is!

Image result for feest kijkkast

Feest je gezellig mee!?

Tot snel,
Annette


* Van 15-25 maart 2016: De Kijkkast Feest-Tiendaagse! Elke dag leuke buitenkansjes, acties of aanbiedingen!

*Van 5 januari tm 31 maart 2016: Sale-A-Bration! Krijg een gratis SAB kado bij elke 60 euro aan bestelling!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 21 maart om 19.00 uur

Iets om elke keer naar uit te kijken!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!